dilluns, 13 de juny del 2011

L'apunt de la setmana [01]


Comença la primera edició de L'apunt de la setmana. La tria la farem sempre a setmana vençuda. Teniu des del dilluns 13 fins dissabte 18 a les 24 h per triar el millor apunt que hagueu llegit amb data de publicació entre el 6 i el 18 de juny.

- Valdrà qualsevol apunt publicat en un bloc provinent de qualsevol lloc de l'àrea lingüística catalana, sigui quina sigui la llengua en què està escrit, o qualsevol apunt escrit en llengua catalana, provingui d'on provingui.

- Un apunt triat valdrà 1 punt. Podeu triar un màxim de 3 apunts i cadascun valdrà, igualment, 1 punt.

- La vostra selecció l'haureu de comunicar en forma de comentari en aquest apunt del Cor del Bloc.

- Els comentaris dels participants poden fer descobrir apunts que no coneixíeu i que considereu més interessants: podeu canviar la vostra selecció esborrant l'anterior i fent-ne una de nova.

- Els participants no poden triar els seus propis textos.

- El resultat serà en tot moment visible i comprovable, i serà publicat.

20 comentaris:

Brian ha dit...

El meu vot és per l'apunt:

No hay ficción más grande que la realidad

Publicat per Lluís Bosch al bloc

Mil dimonis

Elfreelang ha dit...

voto per la decisió dels deus publicat per Vicicle

Carme Sala ha dit...

Igual que en Brian, el meu vot és per l'apunt de Lluís Bosch, publicat el dia 8 al MIl Dimonis;

Salutacions :-)

Sergi ha dit...

Perdoneu que ara no faci cap proposta de post de la setmana, però acabo de descobrir aquest blog i em sembla genial! Ara mateix me l'apunto i estaré al cas de tot el que es cou, gràcies per fer aquesta feina!

zel ha dit...

Jo també sóc nova aquí, em sembla...ja aniré mirant!

Garbí24 ha dit...

Jo proposo com a apunt de la setmana el de La Carme de la Maleta per el seu apunt: Una persiana s'abaixa.
Desborda sentiment, senzillament

Unknown ha dit...

Jo també voto pel post dekl Lluís No hay ficción más grande que la realidad del Mil dimonis.

SU ha dit...

El meu vot és per a l'apunt següent: http://todoreh.blogspot.com/2011/06/tocats-per-la-lectura.html
del blog Todoreh

Felicitats pel vostre blog i endavant!

SU

Pombolita ha dit...

Soy nueva y quiero votar a:
http://mildimonis.blogspot.com/2011/06/no-hay-ficcion-mas-grande-que-la.html
de Lluís Bosch

Allau ha dit...

Jo voto pel de la Carme de la Maleta "Una persiana s'abaixa", perquè barreja informació i sentiment.

Ana, princesa del guisante ha dit...

Jo voto per la meva maleta. Perquè he estat fent el seguiment de tot el procés i les seves paraules surten d'un lloc molt endins, i ho han fet d'una forma preciosa. Me la quedo!

matilde urbach ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Mr. Aris ha dit...

Jo voto pel LLuis Bosch i el seu apunt http://mildimonis.blogspot.com/2011/06/no-hay-ficcion-mas-grande-que-la.html

mercè l. ha dit...

Voto per l'apunt de LLuís Bosch: Vhttp://mildimonis.blogspot.com/2011/06/no-hay-ficcion-mas-grande-que-la.html

Francesc Puigcarbó ha dit...

Jo també voto pel post de Lluís 'No hay ficción más grande que la realidad' del Mil dimonis

maite mas ha dit...

Hola,

Jo també voto per l'apunt "No hay ficción más grande que la realidad" de Lluís Bosch a Mil dimonis.

Jesús M. Tibau ha dit...

em sembla dificilíssim remarcar només un apunt. En primer lloc perquè n'he llegit molts de bons, i en segon lloc perquè n'hi ha molts més que ni tan sols he llegit. Però recomano al visita a un blog en general, i a aquest post en concret:
http://mafiamental.blogspot.com/2011/06/homenatge-nocturn.html

El Cor del Bloc ha dit...

Jesús, tot plegat és una excusa per rescatar de la Xarxa aquells apunts i aquells blocs on no hi arriba la majoria de la gent. Qualsevol proposta és bona, en aquest sentit.

I recordeu que es poden votar fins a tres apunts.

lurdes ha dit...

El meu vot és per l'apunt:

No hay ficción más grande que la realidad

Publicat per Lluís Bosch al bloc

Mil dimonis

Lurdes

El Cor del Bloc ha dit...

Acabada la votació, el resultat és el següent:

* [09] No hay ficción más grande
que la realidad
* [03] Una persiana s'abaixa...
* [01] Tocats per la lectura
* [01] La decisió dels déus
* [01] Homenatge nocturn

Podeu veure l'apunt guanyador publicat a la pàgina de L'apunt de la setmana d'aquest bloc.