dimarts, 5 de juliol del 2011

Febre estiuenca de pits i culs


La Lolita Lagarto de zero-zer-o-zer-o-no-ser  titula el seu darrer apunt Febre estiuenca, i ens diu:

"Aquests darrers dies un nou fenomen blocaire està esdevenint una pandèmia i sembla que segueix el contagi blocaire.... Va començar l'Enric al bloc Bereshit, li va seguir l'Alyebard a Waw, tinc un blog!, i sembla que continua la febre l'Aris a El mercat de Sant Antoni.

Què passarà demà???"

Ja és demà i demà passat i ens preguntem si la cosa ha anat a més. Podria ser que l'estiu es presenti calent? Hi ha més indicis a la blocosfera? Però sobretot, tenim fotos?

10 comentaris:

Mr. Aris ha dit...

Una flor no fa estiu, o això diuen....

zel ha dit...

Bufffff, ni els meus pits ni el meu cul són de fer massa patxoca...

Anònim ha dit...

Aris, doncs omplim l'estiu de flors!

Zel, em sembla que no et conec, però és igual. Una cosa sí sé: no tens perspectiva.

Alyebard ha dit...

Només cal que cerqueu "dia de la teta" i veureu els blogs que es van sumar a la convocatòria.

tina ha dit...

Perdoneu, però... d'on heu tret aquesta foto?

El Cor del Bloc ha dit...

tina, la foto és del bloc zero-zer-o-zer-o-no-ser. Suposo que és un muntatge, oi Lolita?

lolita lagarto ha dit...

no és cap muntatge! només he retocat (i es nota massa..) les lletres per convertir el rètol al català. La imatge és de googel. :)

tina vallès ha dit...

Doncs la imatge de Google era meva! La tenia penjada al meu Flickr, ara ja tancat i esborrat, però veig que les fotos queden emmagatzemades a Google, per això us ho preguntava, perquè m'ha sorprès molt veure aquesta foto que vaig fer al 2007 o 2008...

lolita lagarto ha dit...

Tina, ara mateix poso el teu nom al post.. no havia indicat que era de google perquè em semblava que en aquest cas trencava l'encant del missatge del cartell..
una imatge molt suggerent, felicitats!
ja veus tot queda registrat..:)

tina vallès ha dit...

No pateixis, Lolita. Si ja ho entenc, només que em va sobtar veure que la imatge encara era a la xarxa! Gràcies!